sobota, 23 listopada 2013

ośmiornica

Witajcie kochani!

Dzisiaj pokażę coś zrobionego bez papieru. :)  Zaczęłam uczyć się sutaszu, a to jest moja pierwsza samodzielna praca.






Co wam przypomina?
Jestem wielka fanką twórczości H. P. Lovecrafta, a zawieszka została zainspirowana ośmiorincą, stąd te wijące się "macki". Mam nadzieje że choć trochę oddaje mroczny klimat twórcy.  I tak, wiem że macek jest tylko pięć. Być może dojdę do tego stanu skomplikowania za jakiś czas :)

Tymczasem zgłaszam naszyjnik do wyzwania Kreatywnego Kufra. Wyzwanie wygląda tak:
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-forma-naszyjnik.html

Mam nadzieję że wam się spodobało. Mnie na pewno. Jeśli jesteście ciekawi tej metody, naprawdę zachęcam do pójścia na profesjonalny kurs. A później? Zakasać rękawy i do dzieła! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz